Gwarancja
Niniejsza gwarancja obowiązuje na szczoteczki IONICKISS zakupione w Polsce i jest ważna jedynie z dokumentem zakupu, obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
I. Okres gwarancyjny
- Okres gwarancyjny dla szczoteczki IONICKISS:
- jonowo sonicznej obejmuje 24 miesiące od daty jej zakupu;
- jonowo manualnej obejmuje 12 miesięcy od daty jej zakupu.
- W okresie objętym gwarancją, producent zobowiązany jest do naprawy lub wymiany na nową wadliwej szczoteczki, jeśli wada została spowodowana defektem konstrukcyjnym.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego używania urządzenia.
II. Dostarczenie sprzętu do naprawy
- Kupujący może wysłać sprzęt do naprawy do punktu serwisowego JURMAR na adres:
Żytnia 57, 01-179 Warszawa lub skorzystać z pośrednictwa sklepu, w którym dokonał zakupu sprzętu. W takim wypadku termin naprawy ulegnie wydłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru sprzętu. - Kupujący powinien dostarczyć sprzęt w opakowaniu należycie zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem sprzętu nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają także inne uszkodzenia powstałe w następstwie okoliczności w szczególności zawinione przez firmy świadczące usługi kurierskie.
III. Gwarancją nie są objęte:
- Mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane w czasie jego użytkowania lub w czasie dostarczania sprzętu do naprawy;
- Uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- używania sprzętu do celów innych niż osobisty użytek;
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji, przechowywania lub instalacji;
- używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych;
- napraw i modyfikacji produktu dokonywanych przez nieuprawnione osoby; stwierdzenie faktu takiej naprawy lub samowolnego otwarcia plomb lub innych zabezpieczeń sprzętu powoduje utratę gwarancji;
- niewłaściwego użytkowania produktu lub warunkach środowiska niezgodnymi z zalecanymi do działania urządzenia;
- podłączenia urządzenia peryferyjne, dodatkowy sprzęt lub akcesoria inne niż zalecane przez IONICKISS;
- przeróbek, zmian konstrukcyjnych lub używania do napraw nieoryginalnych części zamiennych;
- uszkodzenia spowodowanego przez zwierzęta;
- używania do celów prowadzenia działalności gospodarczej lub w zastosowaniach przemysłowych;
- obniżenia jakości elementów, które ulegają naturalnemu zużyciu;
- z przyczyn natury zewnętrznej m.in. uderzenia pioruna, przepięcia w sieci elektrycznej, zalania płynem lub działania ognia, klęski żywiołowej lub podczas transportu.
- W przypadku gdy dokumenty zakupu zostały w jakikolwiek sposób zmienione lub są nieczytelne.
IV. Dodatkowe informacje
- Niniejsza gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Bez nazwy, modelu sprzętu i daty jego zakupu potwierdzonej pieczątką i podpisem sprzedawcy albo paragonu lub faktury zakupu z nazwą i modelem sprzętu, produkt nie podlega gwarancji.
- Ewentualne oczyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt Kupującego według cennika punktu serwisowego i nie będzie traktowane jako naprawa gwarancyjna, chyba, że oczyszczenie jest niezbędne do usunięcia wady w ramach świadczeń objętych niniejszą gwarancją.
V. Zgłoszenie reklamacji
- W przypadku zgłoszenia reklamacji należy:
- przekazać wadliwy produkt do serwisu;
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu);
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę;
- wypełnić i przekazać wraz z produktem formularz zgłoszeniowy reklamacji w ranach gwarancji.
- Reklamowany produkt najlepiej przekazać bezpośrednio do serwisu, gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.